27 Feb 2007

I'm back...

Alahai malasnya arini.... nasib baik sekarang ni ada team leader meeting. Kalau tak mesti tak sempat update punya. Kena cepat ni sebab nanti nak pegi centre visit kat Ampang. Harap-harap bolehla balik awal arini, bukan apa nak tengok cerita korea " Princess Hours". aku tahu cerita ni daripada majalah "Gempak". Asal cerita ni dari Korean manga. Semalam dah terlepas, tinggal 15 minit lagi sebelum habis. Kiranya aku drive dari Ampang ke Bangsar dalam 30 minitla guna MRR2. Boleh tahan jugak lajunya.




Ari Sabtu aritu pergi Restoran Nelayan kat Taman Tasik Titiwangsa sambut birthday Di. Aku sampai sikit punya awal pukul 8 lagi. aku sebagai STL( Sub-Team Leader) untuk projek ni. Ketuanya, Mek Totla tapi kantoi lakonannya. tak terrer langsung. Tapi Di kata dia dah syak dah rancangan kitaorang pehtu nampak pulak kereta aku parking kat depan restoran. Kantoi...


Takpa tahun depan projek leader Fida plak, kita tengok camna dia buat hehehehheeee.







Nila birthday cakenye....



Lauk yang bakal tertewas....

1 comment:

Cikgu ILi said...

mana ikan yang tertewas..eh tu gambar ko amik ngan hp baru ye?buleh tahan la..ok ape.sub TL, tugas ko berjaya, kek itu sedap!

Chasing Aurora Birthday Trip: Finland, Sweden + Norway

Salam semua.... How you all have been doing so far? I hope you guys are in the good health and bless with your families and friends. Yap...m...