15 Feb 2007

Dah beli.....


Dah beli tepon baru dah....Nokia 5300. Beli kat Midvalley. Harganya memang dalam bajetla. Sekarang ni tengah kumpul lagu-lagu nak buat ring tone. Tengah belajar macam mana nak pakai tepon ni. Yeee esok cuti. Boleh balik kampung. Kena tunggu Ali, tapi tak tau kalau dia nak balik ke tak. Hampeh betul adik aku sorang ni. Balik sini ari Sabtu kot. Nanti tak tau boleh post ke tak sebab kat rumah hanya ada laptop Bangcik aja. Tengokla, kalau dapat 'curi' internet bolehla kot.

Happy Chinese New Year!

3 comments:

ILi Izyani said...

jngan ko curik kabel telepon udah la..kg tok aku kat sg layaq tu tak tau la sape yang keje dok kebaih menatang tu.

linda said...

Ko nie Ra tiap kali dapat bonus beli tepon baru. Maklum ler banus 3 bulan, raya sakan la ko ye. Bila nk belanja kitaorang

alangsedayu said...

edisi siasat ..

http://jamilkucingblogspot.com

Family trip to UK

Salam semua.... Ya, I know I have gone for too long. It is all because of my stupid laptop need to be repaired and actually I was away for...