17 May 2007

Tak sabar nak pergi Vietnam

Esok pukul 4 pagi dah kena bangun dah. Di tolong antar pergi KL Sentral, thank you Di. Kena ada kat situ pukul 6am. Dulu masa pergi Jakarta pun macam ni jugak. Kat sana nanti kena tukar duit USD tak pun Dong, tak taula nak tukar banyak mana. Pasal makana pulak, kena bawak meggi banyak-banyak. Kitaorang pergi Chu Chi Tunnel, terowong askar vietkong ni masa vietnam war tu...Museum, Sungai Mekong, Notre dame Catheral, shopping kat Ben Thanh market. Balik hari ahad. Company trip di dibahagikan kepada 2 group, aku first group yang pergi sana, balik ahad, Group satu lagi pergi Sabtu balik Isnin. Sebenarny trip ni conclude pergi melawat ofis Kumon Vietnam jugak. Ramai tak nak pergi sebab diorang tak nak melawat ofis tu, pehtu berpecah plak. entahlah maybe diorang dah kaya dan boleh pergi sendiri. Aku, orang dah ajak pergi, free lak tu, ikut ajala. Lagi pun aku memang suka pergi berjala-jalan. Kiranya hampir semua Asia tenggara aku dah pergila. Tapi aku memang tak sangka nak melawat Vietnam ni, tak pernah terfikir dalam kepala otak nak pergi sana. Nanti aku letak gambarla balik Isnin ni.
Bon voyage!!!!

1 comment:

Cikgu ILi said...

Ira..aku tau ko dh balik & ada kat ofis sekarang ni kan...cepat la upload..ko takde ke bawak balik souvenir kat aku?aku kan kene tinggal..hehe..ke aku ni dalam golongan yang meninggalkan?hahaha..

Chasing Aurora Birthday Trip: Finland, Sweden + Norway

Salam semua.... How you all have been doing so far? I hope you guys are in the good health and bless with your families and friends. Yap...m...