28 Mar 2007

Goal Setting



Ahhhhh... leganya, aku dah habiskan semua area meeting. Esok terus cuti sampai Jumaat. tapi sabtu kena datang balik ada Assistant Training pehtu ahad ni ada recognition day kat Batu Caves. Kiranya aku tetap kerja 5 hari gak. Semalam kena buat Goal setting, tapi aku rasa kalau bahagian attendace of Area meeting tu dah tak fulfil dah. Nampaknya kena buat waktu semua orang adala. Goal setting ni nak tau apa perancangan kitauntuk masa depan area aku. Mestila aku nak buat baik punya. Tapi kalau untuk peribadi, tahla, ada gak my colleaugue tanya, what is your goal for your life? aku seriusly cakap tak tau. Dia cakap semua orang kena ada matlamat dalam hidup. Mungkin sebab aku rasa comfortable dalam hidup aku sekrang ni. Tak rasa nak berubah pun. Kawin, tahla, rasanya macam best hidup single lagi. Tapi tak bermakna aku taknak kawin, maybe aku tak jumpa lagi orang yang sesuai. Aku bukan nak yang perfect, tapi somebody who can me me happy. Payah sangat suruh bapak aku cari je, bukan apa aku rasa cinta boleh dipupuk. (Alamak ala-ala Goong la pulak). Aku rasa nak hidup simple asja. Ada rumah, kereta, duit yang cukup( kalau lebih takdela banyak sangat) middle income, pehtu ada family to take care. Kalau aku dapat semua tu ,aku dah bersyukur dah. Aku tadela sampai nak jadi CEO ke GM atau bukak perniagaan sendiri. Kadan-kadang terfikir jugak, aku ni tak de matlamat langsung ke, jadi macam lalang ditiup angin, ke kanan dan kiri ikut haluan angin, bila dah tua, kena tebas. Entahla.... Just go with the flow.....

No comments:

Chasing Aurora Birthday Trip: Finland, Sweden + Norway

Salam semua.... How you all have been doing so far? I hope you guys are in the good health and bless with your families and friends. Yap...m...