24 Apr 2007

Masa aku kat Singapore.....

Dua minggu lepas pegi singapore, ada FD Training. Dalam 9 orang pergila. Ok gak. Hotel da memang bestla " Swissotel Stamford". RHQ office memang lawa. Dapat jumpa dengan aku puny acrush, siap interview dia lagi. Sapa aku punya crush?Hehehehe hanya orang yang tertentu aje tau. So aku share gambar ye.....

Masa di aku ngan Mctot kat depan the famous hotel Raffles.




Kat dalam Raffles City Shopping centre, memang lawa. Siap ada rythemic fountain, kalau setakat KLCC punya tu, memang kalahla.








Gambar kat depan balkoni bilik kitaorang.....


Ni gambar roomate aku, nampak cutela tu kononnya....

No comments:

Chasing Aurora Birthday Trip: Finland, Sweden + Norway

Salam semua.... How you all have been doing so far? I hope you guys are in the good health and bless with your families and friends. Yap...m...